Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi (GİBTÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü, 12-18 Mayıs Hemşirelik Haftası kapsamında kutlama programı düzenliyor.
Sağlık hizmetlerinin vazgeçilmez unsuru olan hemşirelik mesleğinin önemini vurgulamak ve mesleki farkındalığı artırmak amacıyla düzenlenen etkinlik, 15 Mayıs saat 10.00’da Rektörlük Konferans Salonunda gerçekleştirilecek.